Klantenservice

Een maaltijdbox vergelijken

Veelgestelde vragen

Kan ik maaltijden zelf kiezen?
U hebt de mogelijkheid om te variëren tussen vlees, vis, en/of groente. Ook is er een volledig vegetarische optie. Dit kunt u bij het kiezen van uw maaltijdbox opgeven.

Zijn er specifieke bewaartips?
Een deel van de ingrediënten dient na ontvangst direct in de koelkast gelegd te worden. De producten zijn supervers en daardoor langer houdbaar dan je van producten in de supermarkt gewend bent. Ons advies is om de vis als eerste te eten, maar dat hoeft niet per se. Als er specifieke aandachtspunten voor het bewaren zijn, zullen we die vermelden in de e-mail voorafgaand aan de bezorging. Ook zullen we dit op de producten vermelden.

Zijn de producten lang houdbaar?
De producten zijn supervers en daardoor langer houdbaar dan u van producten in de supermarkt gewend bent. Ons advies is om de vis als eerste te eten, maar dat hoeft niet per se. Als producten op een specifieke wijze bewaard moeten worden of minder lang houdbaar zijn, dan zullen we dit altijd van tevoren per e-mail aangeven. Vanzelfsprekend dient een aantal ingrediënten in de koelkast bewaard te worden. Al onze verse producten worden één dag voor de levering ingekocht om zo de langste houdbaarheid te kunnen garanderen.

Welke producten moet ik zelf in huis hebben?
Maaltijdbox staat voor gemak. Alle ingrediënten zitten in de doos met uitzondering van enkele basisproducten. Wij gaan ervan uit dat de volgende producten en specerijen in uw voorraadkast staan. Wij leveren deze producten niet, tenzij u het anders aangeeft. Wij kunnen ze ook leveren in kleine verpakkingen voor eenmalig gebruik:

  • zout en peper
  • olijfolie en/of zonnebloemolie
  • boter
  • wittewijnazijn, balsamico
  • honing, mosterd
  • melk

Is er ook de mogelijkheid om volledig vegetarisch te eten?
Natuurlijk! Bij het kiezen van uw maaltijbox kunt u dat aangeven.

Kan ik mijn abonnement voor een bepaalde tijd onderbreken?
U kunt uw abonnement altijd onderbreken. Handig als u bijvoorbeeld op vakantie gaat of een aantal dagen niet thuis eet. U kunt dit zelf eenvoudig instellen op uw accountpagina, inde sectie ‘Mijn abonnementen. Als u er niet uitkomt, kunt u ons altijd mailen of whatsappen, dan passen wij het voor u aan. U kunt uw abonnement tot twee dagen voor de volgende levering wijzigen. Dat kan zelfs tot 24.00 uur. Wij zijn zo flexibel omdat we al onze maaltijdboxen één dag voor de levering voorbereiden